Re: några synpunkter

Anders Lennartsson skrev:

> I've started to read through the Swedish translation of the
> installation manual, which I discovered yesterday. First I'd like to
> thank those who did the work. In general it is in good condition.

Tack! Jag har spenderat *mycket* tid att översätta den.

> As often though, improvement may be possible. Below I include some
> comments in Swedish. If need be I may be able to provide diffs to the
> sources.

Jag har lagt in alla dina förslag i översättningen.

Jag har skickat in uppdateringen och byggt nya uppdaterade dokument som
finns på http://www.danielnylander.se/installationsguider-for-debian/

Uppdateringen av http://d-i.alioth.debian.org/manual/ sker ca 1 gång/vecka.

"Upstream" används frekvent för att beskriva ursprunget för något.
Debian är "downstream" för många program men är "upstream" för alla sina
egenutvecklade program :)

Stort tack!

Mvh
Daniel