traducerea actualizată a fișierului „debconf-glibc”.ro.po

Salut, băieți veseli și năzdrăvani din echipa română a proiectului Debian!

Numele meu este, Remus-Gabriel Chelu, și sunt membru al echipei române din TP (https://translationproject.org/team/ro.html),
aș vrea, dacă sunteți de acord, să devin memru și al echipei române din Debian.

Am făcut actualizarea traducerii fișierului ro.po (debconf-glibc.ro.po) trimis de către Aurelien Jarno pe lista de discuții de la
debian-l10n-romanian; și vi-l trimit spre analizare/revizare/cîrcotire ;)

Toate cele bune, și s-auzim de bine!

Remus-Gabriel

PS: în cazul neprimirii unui răspuns din partea echipei, în decursul a șapte zile, de la data trimerii acestui mesaj (16.01.2023),
voi considera că nu există nicio obiecție din partea echipei, și-l voi trimite către echipa de împachetare a pachetului „glibc”, așa
cum era solicitat/sugerat în mesajul trimis de către Aurelian Jarno.

Am în lucru, actualizarea traducerii pentru pachetul „shadow” (72-73%) și pentru pachetul „shadow-man” (24-25%).