Re: traducerea actualizată a fișierului „debconf-glibc”.ro.po

On Mon, 2023-01-16 at 13:23 +0000, remusgabriel.chelu@disroot.org
wrote:
> Salut, băieți veseli și năzdrăvani din echipa română a proiectului
> Debian!
>

> Numele meu este, Remus-Gabriel Chelu, și sunt membru al echipei
> române din TP (https://translationproject.org/team/ro.html),
> aș vrea, dacă sunteți de acord, să devin memru și al echipei române
> din Debian.
>
> Am făcut actualizarea traducerii fișierului ro.po (debconf-
> glibc.ro.po) trimis de către Aurelien Jarno pe lista de discuții de
> la
> debian-l10n-romanian; și vi-l trimit spre
> analizare/revizare/cîrcotire ;)

Salutări Remus-Gabriel,

Am identificat următoarea problemă:

* Kernel version not supported
* Versiunea nucleului nu este acceptată
→ aici cred că se pierde înțelesul original prin folosirea lui
„acceptată”. Dacă vrei să-l eviți pe „suportată” ai putea zice că nu
este „compatibilă” (cu restul sistemului, bănuiesc)

O zi bună,
Daniel