Re: traducerea actualizată afișierului „debconf-glibc”.ro.po

18 ianuarie 2023 la 19:10, "Daniel" <daniel@serbanescu.dk> a scris:

Am identificat următoarea problemă:

* Kernel version not supported
* Versiunea nucleului nu este acceptată
→ aici cred că se pierde înțelesul original prin folosirea lui „acceptată”. Dacă vrei să-l eviți pe „suportată” ai putea zice că nu este „compatibilă” (cu restul sistemului, bănuiesc)

Salut Daniel,

văd că ne (re)întînim și pe acest „fir” (debian), și-mi place; referitor la „cîrcoteala” ta:

#: ../debhelper.in/libc.templates:7001
msgid "Kernel version not supported"
msgstr "Versiune incompatibilă a nucleului" sau msgstr "Versiunea nucleului este incompatibilă"

Ca o parenteză, dacă îi spui cuiva:

„Nu te suport!”, va înțelege că nu-l „înghit”, că nu-l accept, că nu-l admit; și nu, că nu-i acord suport în „rai”

O zi bună și ție

Remus-Gabriel