Re: [RFR] po://d-i/sublevel5/ro.po

On Sun,25.Apr.10, 23:37:36, Stan Ioan-Eugen wrote:

> #. Type: select
> #. Description
> #. :sl5:
> #: ../s390-dasd.templates:1002
> msgid ""
> "The following direct access storage devices (DASD) are available. Please "
> "select each device you want to use one at a time."
> msgstr ""
> "Sunt disponibile următoarele Dispozitive de stocare cu acces la disc (DASD). "
> "Vă rugăm să alegeți pe rând fiecare dispozitiv pe care doriți să-l folosiți."

De ce cu „D” și aș spune că accesul este "direct":

"Sunt disponibile următoarele dispozitive de stocare cu acces direct (DASD)"

> #. Type: text
> #. Description
> #. Main menu item. Keep translations below 55 columns
> #. :sl5:
> #: ../s390-dasd.templates:6001
> msgid "Configure direct access storage devices (DASD)"
> msgstr "Configurează dispozitivele de stocare cu acces la disc (DASD)"

și atunci și aici:

"Configurează dispozitivele de stocare cu acces direct (DASD)"

dar pentru că nu ne încadrăm în 55 de coloane (conform indicației):

"Configurează dispozitivele DASD"

P.S. nu am verificat tot fișierul ci doar diff-ul față de varianta
veche.
--
http://nuvreauspam.ro/2010/05/4-neticheta-pe-mail/