Re: Coordonare traducere Xfce (upstream) [fost: Re: Traducere Xfce]

Andrei Popescu <andreimpopescu@gmail.com> a scris:

> Ok, mersi :)
>
> Cred că cel mai bine ar fi să punem un [Xfce] în subiect, pentru
> cazul în care cineva vrea să filtreze mesajele noastre.

Ok, m-am înscris și io pe lista debian-l10n-romanian, cu adresa
@gnome.ro, că e de departe cea mai spamată... Bună ideea cu [Xfce] în
subiect, dar și mai important e să minimizăm traficul la strictul
necesar.

Mulțam,

--
mișu