Coordonare traducere Xfce (upstream) [fost: Re: Traducere Xfce]

On Sun,09.Aug.09, 13:24:37, Mișu Moldovan wrote:

> Nu-i rea ideea, vorbește cu Eddy te rog și dacă e OK, o să mă abonez și
> io la debian-l10n-romanian.

Salut Eddy și cine mai este înscris pe debian-l10n-romanian,

Ar fi vreo problemă să folosim lista asta pentru coordonare la
traducerea (upstream) Xfce? Știu că nu e specifică Debian, dar nu cred
că are rost să facem o listă separată.

Mersi,
Dacă aveți probleme cu afișarea diacriticelor trebuie să vă actualizați
fonturile. Vedeți http://wiki.debian.org/L10N/Romanian/Lenny/Notes pentru
mai multe detalii.