[TODO] wml://po/*.ro.po [fost: Re: Hai să traducem http://www.debian.org/intl/l10n/po-debconf/ro]

On Mon,16.Mar.09, 16:59:39, Igor Stirbu wrote:
> În data de 15 martie 2009, 16:37, Andrei Popescu
> <andreimpopescu@gmail.com> a scris:
>
> Ai putea să pui sursele pe r.o.c?

Am creat directorul debian.org (pentru a evita confuzii cu pachetul
'wml') care conține directorul po cu toate fișierele .po din CVS.

Cred că ar fi logic să păstram structura din CVS relativ la directorul
'romanian'. Pentru pseudo-url am folosit wml:// deoarece tot restul
sitului este în wml și pentru a face deosebire față de traducerile
pachetelor (native Debian sau nu), pentru care a fost gândit po://

Când este ceva pregătit trebuie doar să scrieți pe listă (CC nu e
necesar) atrageți atenția ca să fac aplic în CVS. Dacă nu răspund în
decurs de 3-4 zile (și/sau sunteți nerăbdători) puteți trimite mail (
preferabi cu un patch, dar se poate și tot fișierul) pe lista
debian-www.