Re: [RFR] wml://www.debian.org/releases/etch/debian-installer/etchnhalf.wml - termen 24.07.08

On Fri,25.Jul.08, 17:18:18, Eddy Petrișor wrote:

> Pentru că instalatorul curent `lenny'
> Pentru că programul de instalare curent `lenny'

Presupun că ai folosit peste tot „programul de instalare Debian” pentru
„Debian instaler”

> stabilă. Vedeţi secţiunea erata la capătul acestei pagini pentru
> detalii.
> stabilă. Pentru detalii, a se vedea secţiunea 'Erata' de la sfârșitul
> acestei pagini.
>
> Instalatorul lenny conţine o serie de modificări faţă de instalatorul
> Programul de instalare lenny conţine o serie de modificări faţă de
> programul de instalare

Am să înlocuiesc toți „instalatorii” :)

> automate cu presetări
> automate cu preconfigurări
>
> apendicele despre presetări
> apendicele despre preconfigurări
> (așa e tradus în D-I și, în principiu, chiar e vorba de configurări)

Ok, dar te rog să le adaugi pe glosarul specific Debian, altfel n-am să
știu de ele.

>  1. imagine CD netinst (în general 135-175 MB)
>       □ Disponibile doar pentru anumite arhitecturi.
>
> fie
>  1. imagine CD netinst (în general 135-175 MB)
>       □ Disponibilă doar pentru anumite arhitecturi.
> fie
>  1. imagini CD netinst (în general 135-175 MB)
>       □ Disponibile doar pentru anumite arhitecturi.
>
> Vezi că mai sunt „dezacoarde" d-ăstea în paragraful cu pricina.
> Probabil ca o să preferi varianta cu „imagini" pentru că e mai logic
> și e consecvent cu restul textului (uneori vorbești de „imagini
> netboot")

Într-adevăr, am ales poarta... ăăă, varianta 2, deoarece mai jos sunt
enumerate arhitecturile = mai multe imagini.

> probleme în instalatorul livrat ->
> probleme în programul de instalare livrat

Da, în principiu am să s/instalatorul/programul de instalare/ peste tot.

Mersi,