Re: [BTS#486944] po-debconf://mysql-dfsg-5.0

Cred ca am apasat pe Raspundeti la mesajul cu po atasat care imi apare cu adresa ta de mail .
Am vazut ca BUG imi apare dupa RFR in lista de mesaje , nu stiu de ce !?
1. pare ok , sorry o sa raspund la toate pe care  le verific (nu stiam ca e obligatorie raspunsul cu "pare ok).

2. la ceva de genul "Traducerea si adaptarea" m-am gandit si eu ... de aceea am vrut sa fiu mai intai exact si apoi adaptat nevoilor de intelegere . Eu patesc mereu ceva de genul "adaptarea si traducerea" :).

Oricum e traducerea ta , nu vreau sa te tin din treaba .

Spor la lucru !

În data de 19 iunie 2008 13:20, Eddy Petrișor <eddy.petrisor@gmail.com> a scris:
Am răspuns pe listă, nu are sens să țin informația asta privată.
(Apropos, lista debian-l10n-romanian și nici una din listele oficiale
debian nu au reply-to pus automat, deci fie folosești reply-to-list,
fie reply-to-all și ștergi orice altceva decât lista atunci când vrei
să transmiți public un mesaj.)

2008/6/19 Festila Catalin <catalinfest@gmail.com>:

> msgid "A file named /var/lib/mysql/debian-*.flag exists on this system."
> msgstr ""
> "Pe acest sistem există deja un fișier numit /var/lib/mysql/debian-*.flag."
>
> eu zic ca o trducere mai exacta ar fi :
> Un fișier denumit /var/lib/mysql/debian-*.flag există în sistem.

Da, mai exactă - în sensul de mot-a-mot, dar mult mai rigidă și
nenaturală în limba română.

Nu degeaba se scrie la filme "Traducerea și adaptarea:". Cam același
lucru în facem și noi, mai și adaptăm.
Mesajul s-a păstrat, ceea ce e cel mai important lucru; având în
vedere că am trimis deja în BTS și motivele de mai sus, nu am să fc
modificarea propusă de tine.

Mersi de verificare[1].

[1] apropos, dacă faci o verificare și nu găsești nimic de corectat,
modificat, e bine să spui ceva de genul „pare ok", pentru ca cel ce a
cerut verificarea să nu trăiască cu impresia că nu a fost verificat
deloc traducerea cu pricina.