Date: Sat, 11 Aug 2007 12:28:46 +0300
From: Andrei Popescu <amp@think.homenet>
To: debian-l10n-romanian@lists.debian.org
Subject: Re: Conversie sit Debian la utf-8 + diacritice noi

On Sat, Aug 11, 2007 at 12:57:21AM +0300, rzeno wrote:

> for i in `find ...` ; do
> 	iconv -f ... -t ... $i -o ${i%.extensie}.extensienoua
> done

Super poanta de mai sus :)

> - nu stiu care e structura directoarelor/fisiere dar presupun ca o sa
> te descurci sa inlocuiesti ... din find cu ce ai nevoie, eventual adauga
> "-type f" la find ca sa caute doar ce e fisier
> - la iconv la fel cu ".extensie" il inlocuiesti cu extensia existenta
> ".extensienoua" cu cea in care vrei( scuze daca e trivial, :-))
> - te ajut sa-l pui la punct daca ai nevoie

> vezi wmd din linia de comanda pentru documentatie la wml, la partea de
> debian nu am idee, :-). O sugestie ar fi sa scri un fisier Makefile si
> sa folosesti make, eu am mai facut asta si merge.

După mai multe experimente am reușit să fac și conversia și compilarea.

> daca-l impachetezi si m-il trimiti il pun la mine pe server. Singurele
> probleme care pot apare sunt:
> - nu am mai mult de 25M disponibil pentru el, sper sa ajunga, :-)
> - conexiunea e f. lenta, dar pentru asta cred ca merge

Glumești?

du -hs

656K	webwml.bak/ro.html/

Comprimat are 74965 *octeți*, așa că mi-am permis să-l atașez.

Problema este că paginile sunt cam fără cap și coadă, deci multe
link-uri nu vor funcționa, iar imaginile sunt stocate doar în varianta
engleză (de aceea e așa de mic). În condițiile astea sunt tentat să fac
un 'cvs commit' și să vedem dup-aia.