Re: Conversie sit Debian la utf-8 + diacritice noi

Andrei Popescu wrote:
> Hhmm, mesajul n-a ajuns pe lista. Bănuiesc că din cauza atașamentului.
>
> Oricum, urmărind discuția de pe „diacritice” m-am gândit la o altă
> soluție:
>
> 1. Facem acum conversia doar la utf-8 (adică trebuie să înlocuiesc toate
> șț -urile cu cele vechi)

pentru asta există msgdiacr, unul din scriptu-rile pe care le-am făcut anul ăsta pe la început... Caută pe lista
diacritice... însă cea ce spui nu are a face cu utf-8 ci cu tranziția șț.

Conversia de codare are a face cu iconv și (, îmi spune instinctul,) modificarea vreunei configurări la sistemul de
compilare a paginilor.

> 2. Facem o mențiune pe /international/Romanian cu exemple și amânăm
> conversia pentru lansarea lui Lenny.

Lansarea lui Lenny nu are nici în clin nici în mânecă cu situl... însă problemele de fonturi din Windows mă
îngrijorează... Poate ar fi bine să nu facem deocamdată conversia la diacriticele corecte, într-adevăr

Se poate și mai bine :-P