Re: Conversie sit Debian la utf-8 + diacritice noi

On Sun, Aug 12, 2007 at 11:14:55AM +0300, Andrei Popescu wrote:
> Hhmm, mesajul n-a ajuns pe lista. Bănuiesc că din cauza atașamentului.

ar putea fi vina mea, :-). E posibil sa fi dat replay la mesajul meu
care, din greseala, nu era trimis pe lista( obiceiuri proaste si
diferenta de key binding).

oricum atasamentul nu a ajuns nici acum.

Te rog mai trimite-l o data.

ok, cum crezi

--
"We must be systematic, but we should keep our systems open."
  -- Alfred North Whitehead, Modes of Thought --