Re: motivul inactivității mele pe listă

On Tue, Jun 12, 2007 at 11:55:30PM +0300, Eddy Petrișor wrote:
> Salut,
>
> Cei care urmăresc lista probabil că au observat că în ultima vreme mi-am cam redus numărul de mesaje pe listă. În caz că
> vă întrebați, nu, nu m-am retras din activitatea de traduceri însă momentan îmi focalizez atenția spre alte zone
> interesante din Debian și din afara acestuia.
>
> Dacă există persoane interesate să vadă lucrurile mișcându-se mai repede pe frontul localizării în română în Debian și
> nu numai, sunt dispus să predau ștafeta coordonării (pe care oricum o „posed” doar din pricina principiului „primul
> [...]

Răspuns mai general la ce s-a discutat pe aici:

Inactivitate: eu am schimbat locuința de curând și abia acum mi-am
restabilit conexiunea internet. Voi reveni la nivelul meu obișnuit de
(in)activitate ;)

Întâlnire: Deși momentan locuiesc în Sibiu (care fiind punct central
s-ar preta pt. o întâlnire ;) ), 7-8 iulie voi fi „acasă”, în Timișoara.
În ce mă privește rămâne pe altă dată, doar dacă nu stabiliți întâlnirea
acolo.

Salutări