Re: [RFC] Doua pagini din website

Am șters mailul tău din greșeală așa că continui aici...

On Thu, 1 Feb 2007 18:40:28 +0200
Andrei Popescu <andreimpopescu@gmail.com> wrote:

> Hhmm, nu știu de unde a apărut „neoficiale?”. Am încărcat cu:
>
> „Programele de pe CD-urile oficiale sunt versiuni vechi.”
>
> Dar cred că am să schimb cu:
>
> „Programele de pe CD-urile oficiale sunt versiuni mai vechi.”
>
> Nu vreau să las cititorul cu impresia că Debian este un distro
> învechit („depășit” era foarte nepotrivit)

Se presupune că o persoană care se plânge de versiuni are și termen de
comparație (upstream, alte distro, ...), altfel nu are cum să știe că
sunt (mai) vechi. Oricum, termenul original este „outdated”, nu „old”.