Re: Pagina despre noi

Andrei Popescu wrote:

> Am aici o variantă nouă. Comentarii vă rog ;)

Heh, când am zis să porneşti de la varianta în engleză, mă gândeam să faci un
text în română bazat pe conţinutul în engleză şi apoi să actualizezi ambele
variante.

Banuiesc că nu e mare diferenţă, dar mi se pare amuzantă diferenţa dintre ceea
ce am vrut să zic şi ce am reuşit să transmit. :-)

> [...]
>     * Support <../support>
>     * Developers' Corner <../devel/>
>     * Site map <../sitemap>
>     * Search <http://search.debian.org/>
>

>   Debian Romanian Pages
>
>     * *The Debian Romanian Localization Team* translates into Romanian Debian
>       specific documents, packages' configuration messages and applications
>       present in Debian. Any new members in the team are welcome. The
>       coordination is mainly done via the debian-l10n-romanian
>       <http://lists.debian.org/debian-l10n-romanian/> mailing list. More
>       detailed information can be found on the RomanianL10N wiki page

Adresa asta e cea veche, ar fi mai bine să fie
http://wiki.debian.org/L10N/Romanian (Deşi există redirectare de la adresa
veche la cea nouă, aş prefera să se ajungă direct la pagină).

>     * As there is currently no debian-users-romanian mailing list you are
>       welcome to address any Debian specific questions in Romanian language to
>       the localization mailing list <mailto:debian-l10n-romanian@lists.debian.org>.

„ ... mailing list, you are also welcome to address (in Romaninan) any Debian
specific questions you might have to the localization mailing list
<mailto:debian-l10n-romanian@lists.debian.org>.”

>     * There is a Romanian site <http://www.debian.ro> dedicated to Debian.
>     * *Romanian resources not specific to Debian:*
>           o Coordination of all the Romanian translation and localization teams
>             is done on the Diacritice <mailto:diacritice@googlegroups.com>
>             mailing list.
>           o For translating Gnome applications see the gnomero project
> [...]

„Group, a mailing list which is particularly friendly to new users.”

În rest mi se pare ok.

- --