Re: [RFR] po-debconf://emdebian-tools

rzeno wrote:
> Traducerea de la emdebian-tools.

Note:
- nu prea m-am uitat pe original, am verificat doar limbajul ....
- poate patch==plasture, cum a fost sugerat recent.
- uită-te mai mault pe glosar

> [...]
> "cross-building toolchain. If you would prefer to let emsource and emchain "
> "work only in the current working directory, leave this blank."
> msgstr "emsurce pot fi descarcat, despachetat şi patches Emdebian pot fi aplicate surselor Debian in directorul de lucru curent sau într-un director prestabilit. Acelaşi director poate fi de asemenea utilizat de emchain daca aveţi nevoie sa construiţi propria dumneavoastră toolchain. Dacă preferaţi să lăsaţi emsurce şi emchain să funcţioneze doar în directorul curent, lăsaţi necompletat."

... și modificările specifice Emdebian ... Acelaşi director poate fi, de asemenea, ...sa construiţi propriul
dumneavoastră set de unelte.... în directorul curent, lăsați liber acest câmp.

> [...]
> "leave this blank. (emsource will use anonymous checkouts of the patch files.)"
> msgstr "Dacă aveţi deja un nume valid de utilizator svn, şi acces commit la Emdebian, emsurce pot fi actualizat şi se poate face commit la fişierele patch emdebian fară intervenţii ulterioare. Ţine-ţi cont că acest nume utilizator nu e neaparat acelaşi ca orice nume utilizator sau identitate Debian. Dacă nu aveţi (încă) un nume utilizator Emdebian, lasa-ţi necompletat. (emsource va folosii checkout anonim pentru fişierele patch.)"

... și drepturi de scriere la Emdebian, emsource poate si actualizat ... și se poate „commit” la fișierele cu
modificările specifice emdebian intervenţii ulterioare. A se reține că ... un nume de utilizator Emdebian, lăsați
necompletat acest câmp. (emsource accesa anonim fişierele cu modificări.)

> #. Type: boolean
> #. Description
> #: ../emdebian-tools.templates:3001
> msgid "Use apt-get to install toolchains?"
> msgstr "Folosiţi apt-get pentru instalarea toolchains?"

... setului de unelte?

> #. Type: boolean
> #. Description
> #: ../emdebian-tools.templates:3001
> msgid ""
> "emsetup can install toolchain packages for you using apt-get.  "
> "Alternatively, unset this option to use aptitude."
> msgstr "emsetup poate instala pachete toolchain pentru dumneavoastra folosind apt-get. Alternativ, deselectaţi această opţiune pentru a folosi aptitude."

... instala pachete parte din setul de unelte folosind apt-get. Există şi posibilitatea să folosiți aptitude prin
deselectarea aceastei opțiuni.

--
Regards,
EddyP