Re: [Fwd: Re: Release Notes status -- deadline Sat April 7 04:00 UTC]

Eddy Petrișor <eddy.petrisor@gmail.com> wrote:

> Alte ştiri:
> - - am migrat traducerea la modelul PO, dar încă nu am publicat
> rezultatele; am să includ corecţiile pe care mi le-a trimis Andrei
> şi am să public rezultatul... în seara asta.
>
> E mult de recuperat şi sper să am timp să aduc totul la zi, având în
> vedere că termenul e aşa de scurt şi seara de vineri am să mi-o
> petrec pe drum (probabil că o să pot să trimit înainte de termen,
> dar furnizorul de internet de-acasă de la ai mei nu prezintă
> garanţie 100%)

Tocmai începusem să lucrez la varianta din CVS (sgml). Am să aştept până
publici rezultatele după care am să încep să traduc, de jos în sus ;)
Trimit imediat un diff cu bucata adaugată.

Vineri seară sunt şi eu pe drum, deci preferabil să terminăm joi seară
(sau eventual vineri dimineaţă).

Salutări,
Andrei
--