Re: [LCFC] po-debconf://fontconfig

On Thu, 26 Oct 2006 16:58:50 +0300
stan ioan-eugen <stan.ieugen@gmail.com> wrote:

> În data de Jo, 26-10-2006 la 15:34 +0300, user local a scris:

1. Native si Autohinter sunt substantive proprii, propui sa fie traduse?
2. Dexonline e acceptat de cei de pe lista, iar daca prin
dexonhard_copy te referi la ce cred eu, probabil intelegi si de ce nu
poate fi folosita( un 'hint': vezi licenta de la 'dexonhard_copy' si
arhiva listei curente, mai pe la inceput cind a reusit dl.Petrisor sa o
faca sa existe. ).
3. In opinia mea nu e neaparat nevoie sa fi activ pe lista/traducator,
etc. ca sa-ti spui parerea, in fond esti 'consumator' deci parerea ta
ar trebui sa conteze, dar sunt convins ca exprimarea ar trebui sa fie
mai user-friendly
4. Chiar ar prinde bine la toata lumea, daca ai ajuta la traduceri

PS: s/local.usr@gmail.com/lost+found@gmail.com/gmi, :-)