Re: Raportarea problemelor in traduceri

În data de Ma, 07-06-2005 la 17:11 +0300, Eddy Petrisor a scris:
> Poate aducem la un loc toţi traducătorii români de free software (un
> vis pe care-l am de mult)

Da, ar fi f. interesant, mai ales daca l-am putea aplica si pt. situri
web. Insa as incepe doar in cadrul unei singure echipe.

> Eu folosesc un fişier pe care-l ţin pe desktop şi trimit când se
> strâng mai multe observaţii.

Nefiind o modalitate structurata sau predictibila, momentul in care se
strang mai multe observatii poate sa nu coincida cu momentul in care
traducatorii au timp sa se ocupe de ele. Astfel, creste riscul omiterii
lor din traduceri. Imi plus, imi place sa raportez problemele cat mai
repede, sa nu le mai am "on my mind". I hate big ToDo lists :)

-dan