Re: Raportarea problemelor in traduceri

On 6/7/05, Dan Damian <dand@codemonkey.ro> wrote:
> Salut,
>
> De multe ori mi se intampla sa observ mici probleme in traduceri si sa
> "aman" raportarea lor cu scuze gen "sunt prea nesemnificative si nu
> vreau sa deranjez acum cu ele"...

> Cum pot raporta lucruri de acest gen astfel incat:

O idee ar fi să ne facem un repository SVN cu un bugzilla asociat sau
ceva de genul BTS - asta e idee la care mă  gândesc de ceva timp bun.
De aici rezultă multe avantaje (echipa arabă are aşa ceva)...

Poate aducem la un loc toţi traducătorii români de free software (un
vis pe care-l am de mult)

Eu folosesc un fişier pe care-l ţin pe desktop şi trimit când se
strâng mai multe observaţii.