Re: Romanian sarge announcement translation

On Mon, 06 Jun 2005 19:42:38 +0300
Dan Damian <dand@codemonkey.ro> wrote:

> Salut Mugurel,
>
> În data de Lu, 06-06-2005 la 17:13 +0200, Ionel Mugurel Ciobica a scris:
>
> L-am pus deja in wml (vezi attachment), insa nu l-am testat sa vad daca
> tag-urile is OK, deci daca se build-ui. Daca poti testa tu, ar fi super
> avand in vedere timpul scurt. Daca nu, am inceput deja sa bag cate un
> ochi in webwml...

> Hmm, n-am idee cum trebuie sa-l conving pe evolution sa nu minta despre
> encoding...

păi nu clientul de mail e problema ci fişierul ataşat care chiar e iso-8859
si nu are nimic cu ghilimelele. Foloseşte iconv şi e în regulă.
La mine au ajuns câteva linii. Din ele am extras asta:

--- aici începe ----
<h2>Despre Debian</h2>

Internet-ului.  Devotamentul Debian  pentru ``software-ul liber'',
--- aici e gata ----

dezvoltat de mai mult...????