Re: encoding trap

in aptitude la "mediu" si "sistem" sunt trecute pachete localizate gen office, mozilla, aspell, manpages, documentatie, fonturi... DECI, la noi ar putea intra openoffice-ro (cand o fi), mozilla-ro, kde-ro (exista si gnome-ro?), koffice-ro (cand o exista), aspell-ro, documentatia (howto de care tocmai era vorba, "notele de lansare", si altele, mai era cineva care lucra la apt, parca...), SI fonturi (fff. important!)
Ruset Zeno wrote:

Este şi posibil şi necesar, dar sarcina nu este ceea ce aţi vrea voi
sincer nu ştiu ce în aptitude şi sunt sigur că tu nu şti ce am  vrea noi,
eu mă refeream la localizare şi cred că şi Sorin. Iar Sorin cred că a
deschis subiectul pornind de la inexistenţa unui Romanian-HOWTO( Fac
şi eu ca tine, presupun la ce sa gândit Sorin).;-)

Acolo ar avea loc aspell-ro (oare cât o să-l mai amân?),
pâna după ce se face upload la sarge, cred că sigur, nu? :-)

openoffice.org-ro, kde-i18n-ro,mozilla-firefox-locale-ro-ro şi cam
atât. Doar ultimele două există în Debian.

deci pot să spun că din punctul meu de vedere, cu excepţia lui aspell-ro,
e complet inutil.

Poate că ar fi cazul să-l batem la cap pe Radu :) să ne facă o sarcină
"romanian-desktop".

ţinând cont de ce am zis anterior, ce zici de o bere? poate uiţi.:-)
--
Sorin