Re: encoding trap

On 5/27/05, Ruset Zeno <rzeno@cwazy.co.uk> wrote:

> probabil că ar fi posibil, necesar sigur e.

Este şi posibil şi necesar, dar sarcina nu este ceea ce aţi vrea voi
Acolo ar avea loc aspell-ro (oare cât o să-l mai amân?),
openoffice.org-ro, kde-i18n-ro,mozilla-firefox-locale-ro-ro şi cam
atât. Doar ultimele două există în Debian.

Poate că ar fi cazul să-l batem la cap pe Radu :) să ne facă o sarcină
"romanian-desktop".