Re: Fwd: Romanizare conform cu regulile Aceademiei Romane

On 5/27/05, Ruset Zeno <rzeno@cwazy.co.uk> wrote:

> ca să vin cu o soluţie mai completă am ataşat scriptul
> modificat şi fişierul sed care conţine cuvintele.
>
> Mai rămâne de adăugat licenţa GPL şi documentaţia pe
> 2-3 sute de pagini.;-)

Ceea ce ai facut tu aici era deja facut;

s^ant/s^int => sunt e simplu

Problema e ca la cuvintele genul:
- "intrebare", "inot" (^i e prima litera)
- "a uri" (^i e ultima litera)
- "neinteles", "reindoit", "bineinteles", "preincalzit" (derivate din
tipurile anterioare)
se foloseste ^i, nu ^a, iar in restul cazurilor de se foloseste ^a.