Re: Jej ostatnia aktualizacja miała miejsce 14. lutego 2009r.

2009/4/10 Wiktor Wandachowicz <siryes@gmail.com>:

> Wygląda dobrze, gratulacje za dobre oko i wiedzę gdzie tego szukać!
> Przy okazji - nie wiedziałem, że można w Perlu używać gettext i plików .po
> (ten język nie przestanie mnie zadziwiać...)

Sugeruję zanim poprawki zostaną wprowadzone w cvs zbudować lokalnie
drzewo www i zobaczyć czy działa tak jak powinno, ja niestety nie mam
w tej chwil takiej możliwości. Nie byłoby fajnie jak by się całe
polskie www debiana rozjechało :)

Łukasz Paździora