Re: Jej ostatnia aktualizacja miała miejsce 14. lutego 2009r.

Witam!

Ten temat był już maglowany... Dopatrzyłem się w słowniku ortograficznym:

"87.5. Pisownia dat:
W datach pisanych w całości cyframi arabskimi stawiamy kropki, np.
1.01.1996, 6.9.1994 roku, 11.11.1918 r.
Nie stawiamy kropki, gdy liczba miesiąca została oznaczona cyfrą
rzymską: 1 I 1996, 6 IX 1994 roku, 11 XI 1918 r.
Wyjąwszy szczególne wypadki, takie jak wymogi komputerowego
przetwarzania danych lub zasady urzędowe i prawne, nie należy stosować
innych znaków do oddzielania poszczególnych składników daty (np.
dywizów: 1-1-1995), ani też stosować innego szyku niż: dzień, miesiąc,
rok.
Po cyfrze oznaczającej datę nie daje się kropki, gdy nazwa miesiąca
została zapisana słownie: 7 kwietnia, 17 maja (nie: 7. kwietnia, 17.
maja)."

Niestety, nie jest to proste do poprawienia, bo wymaga grzebania w
perlowym skrypcie, który jest nietrywialny... Może znajdę chwilę czasu
po świętach... a musi to być dłuższa chwila, a z tym mam ostatnio
spore problemy. No chyba, że jest jakiś chętny?

Pozdrawiam
Wojtek Zaręba