Re: Release notes w języku?

Witam!

W dniu 26 marca 2009 19:42 użytkownik Artur 'arteek' Szymanski
<arteek@linux.pl> napisał:
> --------Oryginal Message---------:
>
> Witam,
>
> Czy można być tym chętnym? Kiedyś tam w zamierzchłych czasach tłumaczyłem
> dla PDDP. Wtedy jeszcze fenio zarządzał i wrzucał potłumaczone strony na
> debian.org.
> Trochę czasu ostatnio mam i chętnie bym znowu coś ze stron Debiana
> potłumaczył.

Nie widzę żadnych przeciwwskazań. Jeśli nie masz praw do zapisu na
CVS'a, to ja mogę komitować, najchętniej patche w formacie
uniwersalnym (zrobione za pomocą cvs diff -u). Jeśli masz - to
zupełnie nie ma problemu. Co prawda, dobrze jest, jak ktoś drugi
patrzy, zawsze coś wypatrzy... ale nie wiem, czy mam na to czas,
przynajmniej na razie. :-(

Pozdrawiam
Wojtek