Re: Release notes w języku?

Witam!

Ja tłumaczyłem Release notes dla etch, ale teraz kompletnie nie mam
czasu. Niestety cierpią na tym wszystkie tłumaczenia stron www
Debiana, bo nie ma komu wziąć się za tą, niestety dość niewdzięczną,
robotę. Chyba, że zgłosi się jakiś chętny, co będzie chętny.
Może znajdę trochę czasu po świętach...

Pozdrawiam
Wojtek Zaręba