Re: apt-listchanges 2.82+nmu1: Please update debconf PO translation for the package apt-listchanges

W dniu 6 października 2008 10:09 Wojciech Zaręba napisał:
> W zasadzie super. Znalazłem tylko przecinki i jedną rzecz bym troszkę
> inaczej napisał.
> zapytać o kontynuację działania. Jest to użyteczne (przecinek) gdy
> apt-listchanges jest uruchamiany przez APT, gdyż daje możliwość
> przerwania uaktualniania (przecinek) jeśli zmiana
> jest niepożądana."

Też miałem na początku cztery przecinki w tym jednym zdaniu, ale coś
mi w tym nie grało. Zmieniłem jednak jak sugerowałeś.

Za drugą uwagę bardzo dziękuję (i fakt, była literówka). Zmieniłem na:

" wiadomości     : tylko ważne wiadomości;\n"
" dzienniki zmian: tylko szczegółowe dzienniki zmian;\n"
" wszystkie      : wiadomości oraz dzienniki zmian."

Wysyłam wszystko do BTS.

Pozdrawiam
Wiktor

--