Re: MRTG pl.po

W dniu 10 września 2008 16:35 użytkownik Łukasz Paździora
<lukpaz@gmail.com> napisał:
> Ostateczna wersja. Sprawdźcie proszę.
>
> Zostawiłem community SNMP zamiast społeczności SNMP, choć tak de facto
> jest to hasło. Moim zdaniem nie brzmi to za fajnie ale nie mam pomysłu
> jak to inaczej ująć.

No i super, że zostawiłeś, bo to "community" jest nazwą parametru
pozwalającego na uwierzytelnienie w komunikacji SNMP, a nie jakąś
społecznością ludzi (użytkowników SNMP? ;-) ) co mogło by sugerować
przetłumaczenie.

Pozdrawiam,
Marek
--
Korzystanie z "wolnego oprogramowania" nie czyni wolnym,
ale korzystanie z kradzionego zniewala...