MRTG pl.po

Ostateczna wersja. Sprawdźcie proszę.

Zostawiłem community SNMP zamiast społeczności SNMP, choć tak de facto
jest to hasło. Moim zdaniem nie brzmi to za fajnie ale nie mam pomysłu
jak to inaczej ująć.

"If your MRTG configuration file is readable by users other than the user "
"MRTG runs as (typically either 'mrtg' or 'root') it can present a security "
"risk, as this file contains SNMP community names."

"Jesli plik konfiguracyjny MRTG może być dostepny do odczytu przez "
"użytkowników innych niż ten, który uruchamia MRTG (zazwyczaj 'mrtg' lub "
"'root') może to spodoować ryzyko bezpieczeństwa, ponieważ ten plik zawiera "
"nazwy community SNMP"

--
Łukasz Paździora