Re: [Please Review] Tłumaczenie dla win32-loader

Wiktor Wandachowicz pisze:
Witam ponownie, dążąc do zredukowania do zera nieprzetłumaczonych
elementów potrzebnych dla instalatora Debiana zrobiłem tłumaczenie dla
win32-loader. Jest krótkie, można rzucić okiem. Starałem się
tradycyjnie używać strony biernej, więc wszystko powinno być ok.

Miałem tylko zagadkę jak przetłumaczyć "Desktop enviromnent" i "None".
Nie żebym nie wiedział co znaczą, tylko nie jestem pewien w jakim
kontekście się one pojawiają. Ktoś zna win32-loader na tyle, żeby coś
tu powiedzieć?

Nie znam, ale tak, jak jest, podoba mi się ;-)

Pozdrawiam
Wojtek Zaręba

http://goodbye-microsoft.com
http://goodbye-microsoft.com/screenshots/