Re: menu 2.1.39: Please update the PO translation for the package menu

>  Nie mam zupełnie pomysłu na "Web News", może dlatego, że nie używam

Kanały wiadomości

Pojęcie to jest głównie spotykane w MSIE, ale i w okolicy Firefoksa
znajdzie się coś takiego, do tego NewsGator i przytaczane w komentarzu
w pliku .po programy...

Zresztą, co tu dużo mówić:
http://www.google.pl/search?hl=pl&q=kanały+wiadomości

>  tego. Nie wiem też czy istnieje lepsze tłumaczenie "Geoscience" niż
>  "Geografia".

Geografia - nie! O dużo za wąsko - porównaj:
http://www.google.pl/search?hl=pl&q=geoscience

Lepsze już będzie:

Nauki o Ziemi

http://en.wikipedia.org/wiki/Geoscience

>  Poza tym zmieniłem wielką literę na małą, w drugich wyrazach, tam gdzie
>  nie była ona konieczna, i przekodowałem plik na UTF-8.

Też bym tak zrobił. :-)

Pozdrowienia,
Wiktor

--