Re: Aktualizacja tłumaczenia dpkg (manual)

Robert Luberda napisał:
> Wiktor Wandachowicz pisze:
>  > Plik z tłumaczeniem manuala przyrósł już (dopiero?) o ok. 20,5kB ale
>  > za to jego plik zmian przekracza 700kB :-|
>
>  He he, zrobiłem msgmerge z *.pot i diff jest już bardziej czytelny :)

Tak, też to zauważyłem. To i "wyczyściłem" wszystkie nowe pliki różnic
z niespodzianek po programie "poedit".

Swoją stroną bardzo dobry to program, tylko nie ma "Cofnij" :-(
Przydałoby się może jeszcze zliczanie znaków w linii, ale to muszę
napisać znów do autora po prośbie... :-)

Pozdrawiam,
Wiktor

--
Registered Linux user #390131 (http://counter.li.org)