Re: [Please Review] Aktualizacje tłumaczeń dpkg i apt

Nareszcie skończyłem z manualem dpkg! :-D Różnica samych długości
plików wyniosła 49879 bajtów - no to się trochę napisałem. ;-)
Ale było warto - bo wyklarowało mi się dużo rzeczy na temat działania
dpkg i wielu dodatkowych mechanizmów dookoła. A skoro się wziąłem za
programy do instalacji pakietów, to jest jak znalazł.

Pod adresem:
http://ics.p.lodz.pl/~wiktorw/debian/dpkg/dpkg-1.14.19-pl.tar.gz

znajduje się archiwum ze wszystkimi tłumaczeniami, o strukturze
katalogów takiej jak w repozytorium, zaś pod adresem:
http://ics.p.lodz.pl/~wiktorw/debian/dpkg/po/

są indywidualne tłumaczenia (dpkg, scripts, man) oraz ich pliki różnic.

Będę bardzo wdzięczny, jeśli wyląduje to wszystko w repozytorium. Czy
raczej lepszym rozwiązaniem byłoby zgłoszenie tego do bugs.debian.org
(a wolałbym nie)?

Uff, teraz trochę odpoczynku, aptitude czeka ;-)
Pozdrowienia,
Wiktor

--
Registered Linux user #390131 (http://counter.li.org)