Re: [Please Review] Aktualizacje tłumaczeń dpkg i apt

>  Niestety, przyjrzałem się dokładniej zawartości repozytorium wygląda
>  na to, że aktualizację tłumaczenia coś wcięło:

No dobrze, widać tą aktualizację po wykonaniu:

git checkout -b lenny origin/lenny

Co jednak nie zmienia faktu, że w gałęzi głównej tego nie ma (a to
właśnie przeglądałem Firefoksem) :-/

Nie ma jednak tego złego co by na dobre nie wyszło, załączony w
poprzednim mailu plik zawiera ostatnie poprawki tłumaczenia, które
warto uwzględnić. Dodając manual, który jeszcze kończę, będzie z tego
ładna paczka do lenny'ego :-)

Pozdrawiam,
Wiktor
--