Re: Zasady pisania zaimkow osobowych

> no i jeszcze ten backend. pisałem już to w komentarzu jednego z
> opisów, że warto byłoby wzorem niemieckich tłumaczy zostawić to słowo
> tak jak jest i jeżeli jest to możliwe omijać.

Zgadzam sie. Wczoraj przeszukiwalem siec w celu znalezienia jakiegos sensownego tlumaczenia backend (i frontend przy okazji). W wiekszosci przypadkow tego sie nie tluamczy. Jak juz ktos probuje uzywac jakiegos tlumaczenia tych slow to wychodzi to bardzo pokracznie i smiesznie.

A tak poza tym. Panowie! Zachecam do dokonywania rewizji tlumaczonych tekstow i ich akceptowania lub odrzucania.  Troche sie nam tego uzbieralo:)

Pozdrawiam
Matek
matekm@jabber.gda.pl