Re: Hierarchia tłumaczeń strony WWW

Witam,

  w odpowiedzi na pismo z dnia nie 22. czerwca 2003 23:12
  podpisane: Marcin Owsiany

Strona Debiana została przygarnięta przez PDDP. Bardzo bym prosił, żeby
dopilnować tego, żeby to się nie rozjechało, bo niepotrzebnie się narobimy.

> ] CD/mirroring/index </CD/mirroring/index>

Już to robię i jest około 90% w CVSie PDDP. Jak będzie gotowe, Fenio
zaktualizuje CVSa Debianowego. I co dalej? Jakieś buildery tam chodzą/są
zapuszczane?

> PS: "0" generalnie odnosi się do stron o znaczeniu historycznym - nie
> chodzi mi o to, żeby nie tłumaczyć np. DSA na bieżąco - ale tłumaczenie
> na bieżąco to zupełnie inna bajka...

A co to DSA? I co należy zrobić, żeby było na bieżąco?

--
 Przemysław Adam Śmiejek	Śląska Grupa Użytkowników Linuksa
 tel.: 0-601-835-262		JID: tristan-jabber/bnet/pl