Re: Polish Debian Documentation Project

On Tue, May 06, 2003 at 10:02:56AM +0200, Paweł Tęcza wrote:
> Chyba mowimy o dwoch roznych stronach... Jeszcze raz powtorze, ze mialem na
> mysli witryne www.debian.org.
Hmmm... myślałem, że "rzucasz się" do naszej strony ;)

> Ale maja ustawiony DOCTYPE :-P
No nie da się ukryć.

> Jesli chcecie oznaczac kazda strone zgodna z HTML 4.0x za pomoca znaczka, to
> Wasza sprawa. Ja prezentuje inne podejscie - dopoki *wszystkie* strony na
> www.debianusers.pl nie przejda testu na walidatorze, dopoty nie bedzie u
> mnie znaczka "W3C HTML 4.0 V". Z drobnymi bledami w module HTML.pm juz sobie
> poradzilem, ale gorzej mi idzie z zagniezdzaniem znacznika UL w znaczniku
> LI, gdy budowany jest spis tresci. Jak sobie z tym poradze, to podesle Wam
> latke.
No cóż. Sam fakt, że to co wypluwa debiandoc2html nie jest
poprawnym według W3C HMTL'em, sprawia, że lepszym rozwiązaniem jest
"dodawanie" obrazka W3C tylko przy tych poprawnych stronach.

> Ostrzezenia, ze znacznik A nie jest zamkniety sa rzeczywiscie glupie i moga
> nieco obnizac ocene walidatora WDG, ale mi glownie chodzilo o to, co jest
> generowane przez debiandoc2html.
Nie ma sensu prowadzić dysputy na ten temat. Błąd jest zgłoszony
i zapewne ktoś nad tym pracuje.

pozdr,
fEnIo
--
      _  Bartosz Feński aka fEnIo | tlen/mailto:fenio@o2.pl | pgp:0x13fefc40
    _|_|_     32-050 Skawina - Głowackiego 3/15 - w. małopolskie - Polska