Re: Polish Debian Documentation Project

> Znaczek jest uprawniony jak najbardziej. Odnosi się do strony, a nie do
> dokumentów przez nas przetłumaczonych.

Chyba sie zle zrozumielismy. Piszac o znaczku mialem na mysli strone glowna
Debiana, nie PDDP. Gdy widze tam ten znaczek, to odbieram go jako
zapewnienie, ze *wszystkie* strony serwisu sa zgodne ze standardem, a nie
tylko plik index.html.

> A od kiedy to WDG jest jakimś autorytetem w tych sprawach ?  Zawsze
> wydawało mi się, że to World Wide Web Consortium jest w tym względzie
> odpowiednią instytucją.

Owszem, W3C ustanawia standardy, ale kazdy majac powszechnie dostepne DTD
dla HTML 4.01 moze napisac swoj wlasny walidator, a ten od WDG jest calkiem
dobry. Uzywam go glownie dlatego, ze moge sprawdzac swoje strony takze bedac
offline.

> Polecam http://validator.w3.org

Dla mnie ten walidator jest malo praktyczny, bo nie moge za jego pomoca
sprawdzic za jednym zamachem calego serwisu (chyba, ze nie umiem go
obslugiwac).

Pozdrawiam

P.