Re: Polish Debian Documentation Project

On Mon, May 05, 2003 at 06:53:14PM +0200, Paweł Tęcza wrote:
> debiandoc2html nie generuje kodu HTML zgodnego ze standardem 4.01.
> Niedawno to odkrylem i juz nawet chcialem zglosic ten blad, ale ktos to
> zrobil wczesniej
> (http://bugs.debian.org/cgi-bin/bugreport.cgi?archive=no&bug=188117).
Wiem, też to odkryłem.

> Dlatego znaczek na stronie glownej projektu nie jest uprawniony.
Znaczek jest uprawniony jak najbardziej. Odnosi się do strony, a nie do
dokumentów przez nas przetłumaczonych. Po otworzeniu jakiegokolwiek
dokumentu już takiego znaczka nie uświadczysz.
Według mnie to jest w porządku.

> Wasza strona tez nie zdaje testu na walidatorze WDG
> (http://www.htmlhelp.com/tools/validator/).
A od kiedy to WDG jest jakimś autorytetem w tych sprawach ?
Zawsze wydawało mi się, że to World Wide Web Consortium jest w tym
względzie odpowiednią instytucją.
Polecam http://validator.w3.org

pozdr,
fEnIo
--
      _  Bartosz Feński aka fEnIo | tlen/mailto:fenio@o2.pl | pgp:0x13fefc40
    _|_|_     32-050 Skawina - Głowackiego 3/15 - w. małopolskie - Polska