Re: Release note

On Sun, 8 Apr 2007 17:16:03 -0400

> درسته!
>
> ۴) علاوه بر اینها با ترجمه rate به میزانها مشکل دارم. الان هم حضور ذهن
>

> من نمیدونم باید جمله باشه تا چیزی بگم

امشکل اینجاست که تو این فایل بصورت تک کلمه‌ای هست. یعنی اصلا تو جمله
نیست که بخواهیم بر اساس جمله ترجمه کنیم. و راستش من هم دقیقا نمی‌دونم
این others.po تو کدوم قسمت سایت به کار میره.

> ۵) بوت رو هم راهاندازی ترجمه کنید.

> بهتره! حتما ترجمه کنید
>
> ۷) تو فارسی ما کلمه رو بین  " و " قرار نمیدیم. لطفا موقع ترجمه این جور
>

> مطمئنی؟ من فکر کنم باید داشته باشیم

آره مطمئنم. برای اطمینان کیبوردت رو بگذار رو فارسی و همه کاراکترها رو
تایپ کن. همچین چیزی نمی‌بینی. در ضمن از یک مهندس ادبیات هم پرسیدم!

> ۸) آرش جان شما چیزی برای Powered by Debian به نظرت میرسه؟ به نظر من
>

> بر اساس دبیان بد نیست. البته این جمله مهمه باید یک چیز خوشگل واسش
> پیدا کرد

پس فعلا «بر اساس دبیان» ترجمه کنیم تا سر فرصت یه چیز بهتر گیر بیاریم.

> ۹) یه نکته دیگه:
>

> به نظرم باید ترجمه بشه. همه جا اسامی خاص رو ترجمه میکنند

خوب یه سوال. potato رو سیب‌زمینی ترجمه کنیم یا بنویسیم پوتاتو؟ یا
پوتیتو؟

> چیزایی رو که در میل قبلیم گفتم در نظر بگیرید لطفا

چشم