Re: Csapatmunka (Teamwork v.: Re: For those ... d-i *)

On Mon, 13 Feb 2006, HEGEDUS Hajnalka wrote:

> Megtortent.

 Remek. Szóval én az xorg-x11-et és a debconfot csináltam meg.

 Mindjárt megkapom a jogot a dpkg SVN repóhoz is, akkor már könnyen lehet
oda is dolgozni.

> Ezzel egyetertek. Azokra az esetekre gondoltam, ahol ezt tenyleg nem lehet
> szepen megcsinalni. Szerintem ott sem szerencses a tsz/1 hasznalata.

 Valóban van egy pár eset, ahol magyartalanság nélkül vagy bármi más
szempontból elkerülhetetlen a megszólítás. Ezért kell még az Etch kiadása
előtt (tehát legkésőbb őszig) véglegesen eldönteni ezt a kérdést...

	:-)