Re: [Fwd: Re: DI forditas]

On Thu, 23 Feb 2006, HEGEDUS Hajnalka wrote:

> Megnyitottam bongeszoben, csak nem volt idom meg elolvasni, mert egesz nap
> oraim vannak. Csak most volt 10 szabad percem, gondoltam kihasznalom. Ezek
> szerint nem kellett volna... (:

 De-de, jól tetted, szóval, amint mondtam: a level 1-4-5 egyelőre rendben,
ha nagyon pofozni kell és túl sok, akkor rögtön kérek segítséget. a 2-3-al
ezek szerint nincs től sok gond, kivéve az aptitude-ot, ami nagyon fontos,
és remek lesz megcsinálni :-)) A nagy energiát utána majd a másik
levelemben írottakra kéne fordítani, ezzel nagy segítséget tudunk tenni
nem csak a Debian-nak, hanem más disztróknak is :))