Re: Hungarian translation for archiver

2004-08-25, sze keltezéssel 18:17-kor Wesley W. Terpstra ezt írta:
> Hi, I was wondering if anyone had interest in adding Hungarian native language
> support to a searchable version of the debian archive:
>         http://people.debian.org/~terpstra/splash/index.en.html
Ez szépnek tűnik... Hát megcsináltam a fordítást.

> It's quite easy, just filling in the fields in the attached 77 line xml file
> are all that is necessary. If you have a people.debian.org account, it can
> also be done online/interactively.
Mivel nincs ott accom, ezért ide küldöm vissza; ha ti is elfogadhatónak
tartjátok, küldjétek már tovább neki! Én jelenleg nem tudok levelet
fogadni, csak küldeni, ezért majd az archívumból látom csak, ha valaki
válaszol - és ezért választom a visszaküldésnek ezt a módját.

Ha meg közben megcsinálta volna valaki, akkor bocs: mielőtt elküldtem e
levelet, a fenti oldalon meggyőződtem róla, hogy a magyar fordítás még
nem elérhető.
--
Bye,
Boobaa

 thread="Szál"
 subject="Tárgy"
 author="Szerző"
 date="Dátum"
 to="Címzett"
 cc="CC"
 attachments="Csatolmányok"

 tree-context="Ez az üzenet a következő szál része:"
 full-tree="a teljes szál-fa dátum szerinti rendezve"
 mail-appears-in="Ezt az üzenetet a következő levelezőlistákra küldték el:"
 thread-appears-in="Ez az üzenet a következő levelezőlistákon jelent meg:"
 list-info="Levelezőlista információk"
 near-message="Közeli üzenetek"
 old-topics="Régi témák"
 new-topics="Új témák"
 raw-email="Üzenet email-ben"

 front-page="Kezdőlap"
 search-menu="Üzenetek keresése az archívumban"
 list="Lista"
 group="Csoport"
 all-lists="Bármely levelezőlista"
 all-groups="Bármely levelezőlista-csoport"
 all-langs="Bármely nyelv"
 missing-lang=" - hiányzik a lang.xml-ből"
 offline=" (offline)"
 deleted-message="törölt üzenet"
 search="Keresés"

 jump-to-date="Ugrás a következő dátumhoz legközelebbi üzenethez ezen a levelezőlistán:"
 search-list="A következő kulcsszavakat tartalmazó üzenetek keresése ezen a levelezőlistán:"
 jump="Ugrás"
 use-special-word-list="A következő kulcsszóval: "
 to-search-list=" a keresés ezen levelezőlistára szűkíthető."
 newest-messages="Legújabb üzenetek megtekintése"
 jump-group="Ugrás csoporthoz"
 post-new="Új szál indítása"
 subscribe="Előfizetői oldal"
 recent-poster="Legutóbbi feladó"
 new-threads="Aktív szálak"
 post-count="&#x2211;"
 activity-chart="Aktivitás"

 search-thread="A következő kulcsszavakat tartalmazó üzenetek keresése a szálban:"
 use-special-word-thread="A következő kulcsszóval: "
 to-search-thread=" a keresés ezen szálra szűkíthető."

 refine-search="A keresés eredményének finomítása csak a következő kulcsszavakat tartalmazó levelekre:"
 jump-search="Ugrás a következő dátumhoz legközelebbi talált üzenetekhez:"
 no-refine="Az eredmény változatlan marad. Csak a megjelenített dátumtartományú üzenetek érintettek."
 useful-prefixs="A keresési kifejezés tartalmazhatja az au: sb: ml: prefixeket, melyek rendre a szerzőt, tárgyat és levelezőlistát jelentik."

 jan="Január"
 feb="Február"
 mar="Március"
 apr="Április"