Válasz: Re: Hungarian translation for archiver

Csécsy László <boobaa@ajrg.hu> írta 2004.08.26 20:26:10 időpontban:

> native language
> Ez szépnek tűnik... Hát megcsináltam a fordítást.

Ügyi vagy!

én is csinálom a refcard-ot.

sas!
Ugye mielőtt elküldöd átkonvertálod a szöveget UTF-8-ba,
mert gondolom abban várják és ez meh IMHO iso8859-2-ben van.

--
Best regards:  Tamas FEJOS (TMS)    http://www.extra.hu/tmsweb
               OS/390 Systems Programmer,   www.ferrinfo.hu