Re: [DCs] 6 millió

On Sat, 6 Sep 2003, Csan wrote:

> Szia,

 Hi!

> Érdekel, az ötlet tetszik, én egy-két szakmai háttér-munkában tudok segíteni, ha
> összejön (pl. szerver f? rendszergazda :), esetleg külföldi levelezések).
>
> Támogatom az ötletet.

 Na, akkor már hárman vagyunk, tms, Csan és sas -

 Az FSF-s fiúkat szerintem be tudom vonni (más nem kakaóvajjal-)

 LDCs további tagok? Sky, WoOh és mindenki más?

 Belevágjunk?

 Ha minden jól megy, kedden belátogatok a minisztériumba -

 Arra gondoltam, h. 2 és fél milát próbáljunk elkölteni személyi
kiadásokra, magyarul fejlesztőknek fizire, 3 és félből pedig tárgyi,
infrastrukturális eszközökre ruházunk be.

 A pályázatot valakinek meg kell írni, ha belevágunk, akkor közösen ---

 Nah, jöhetnek a többi hozzászólások .........