DDUG update :-)))))))

 Hi!

 végre eleget tudtam tenni nyomasztó adósságom törlesztésének, és
felküldtem Ochronus még a how-to előtt küldött :-) (megdolgozás)
ptipd-jét, és jONEs iraus-át !

 Tehát frissült a staho:

 http://321.hu/guide/staho.html :-)

 Ahonnan szintén elérhető a DDUG-hu mostani állapota :-)

 Ugyanakkor még várunk Csani appendix-megkezdésére, illetve így a
vizsgaidőszak végén további vállalások jöhetnek :-)

 Megígérem, hogy most már dinamikusabban fogom vinni a projectet, hogy jól
elkészüljünk!

 Holnap éjjel rá fogok kérdezni a website-dologra. Nekem a következő 10
napban nem lesz módom fejleszteni, de ha valaki dolgozik új terven, és
egyeztetést/koordinálást szeretne, annak nagyon szívesen állok
rendelkezésre, mivel jó lenne, ha a hó végére lenne valami.

	Hi: sas