Re: Bekoszon + help

On Thu, 5 Jun 2003, ender wrote:

> Tiszteletem!
>
> Fules vagyok. Szia mindenkinek. Nem vagyok egy nagy Debian guru, de
> talan forditasokkal egy keveset hozza tudok tenni.

 Fordítás = fejlesztés :-) A ddtp az egyik legfontosabb project a
Debian-ban jelenleg :-)

> Eddig maszekban
> forditgattam a ddtp-n.

 A jövő héten elkezdjük egy ddtp-segítő rendszer felállítását a
debian.linux.hu-n :-)

> Probaltam feliratkozni a LDCs listara is (itt jon
> a help :-]), de ilyeneket kapok vissza:
>
> <ldcs-request@lists.linux.hu>: host mail.linux.hu[212.40.96.74] said: 450
>     <fw.janoskorhaz.hu>: Helo command rejected: Host not found
>
> Mi lehet ez?

 ezt nem vágom, a freemail-es címről írsz, és ezt kapod ???
 Ez esetben valami n*gy geb*sz van a linux.hu mailszerverrel, erősítsd meg
 ezt, és szólok a rendszergazáknak

   Welcome To Debian Honosító Project:-)

	sas